Kapitel7 - Ellen DeGeneres Show förberednigar2

Justins perspektiv

"Tare lungt" skrattade jag, "Chilla".
"Det är lätt för dig att säga!" sa hon och vände sig om igen.
"Kom igen," sa jag och gick fram, och lade armarna om henne, "Det är ju inte precis så att det inte kommer hända igen" sa jag och himlade med ögonen.
Hon stelnade till, och vände sig om.
"Menar du det?" viskade hon.
"Ja" svarade jag, och kysste henne. Hon besvarade kyssen.
"Jag älskar dig" viskade jag mot hennes läppar.
"Och jag dig" viskade hon tillbaka. När hon gjorde det kittlade det på mina läppar.
Just då, i det mest opassande ögonblicket, ringde hennes mobil, för en gång skull.
"Jag måste svara, de är nog mamma" mumlade hon och tog upp telefonen.

Kates perspektiv

"Hej mamma!" svarade jag.
"VART ÄR DU!?" skrek hon. Hade hon inte sett mitt sms?
"Har du inte fått mitt sms?"
"NEJ!"
"tare lungt, chilla" sa jag och Justin flinade brett medans han klädde på sig.
"Nej, VART ÄR DU!?"
"Hemma hos en kompis!"
____________________________________________________________________________________
Sry, kommer mer imorn, ska sova nu!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0