Kapitel6 - Ellen DeGeneres Show förberedningen

Kates perpsektiv

Jag stog och stirrade in i väggen efter att jag lagt på luren.
Allting var förstört. Det vi hade, våra privatliv överhuvudtaget.
Det stack i ögonen och tårarna började tyst rinna ner för mina kinder.
"Vad är det gumman?" sa Justin oroligt och lade armarna om mig.
"Förstår du inte?! Allting är förstört på grund av det här! Hur kunde dom få reda på det?" snyftade jag förkrossat.
"Fyy fan," sa han, "dom har säker tagit hit paparazziz och tagit en massa foton. Men snart det kanske vänder sig. Dom kanske "glömmer" bort oss om vi ligger nere ett tag?" sa han och försökte trösta mig. och det tröstade mig. Jag grävde ner näsan i hans halsgrop.
"Allt kommer bli bra" sa han och kysste mig mjukt på munnen. Hans varma läppar var - som alltid - lena och mjuka, dom formade sig efter mina. Mina andetag blev mer som andhämtningar, men efter ett tag stoppade han mig, eller oss.
"Nu går vi och lägger oss" sa han. Jag nickade.
Han borstade tänderna, jag borstade tänderna. Han bytte om, jag bytte om. Han la sig i sängen, jag la mig på sängen. Han höll om mig, hårt.
"Justin, " skrattade jag, "jag kan inte andas!" han släppte mig oh kysste mig godnatt.
Han sträckte på sig mot nattduksordet och släckte lampan.
"Godnatt" sa vi i munn på varann.

Nästa morgon

"Who's gonna saaave the woorld, tooniiiight?"
vaknade jag av. Justins larm låt. Haha. Justin sov fortfarande, så jag gick försiktigt upp utan att väcka honom, och gick smygande ut till badrummet för att ta en dusch. Men där satt Kenny på toaletten!
Hjälp, tänkte jag och stängde snabbt dörrn.
När Kenny kom ut och gick ner för trappan gick jag in på toan. Usch vad det stank!
Jag lade en handduk på golvet och hoppade in i duschen. Det varma vattnet forsade ner på min kropp, och alla spända muskler blev avslappnade. Jag stängde av vattnet, virvade handduken runt min kropp och  gick till Justins rum. Utan att jag visste det var han vaken när jag kom in i rummet och släppte handduken på golvet.
"WoW" sa han och visslade.
Jag vände mig om.
"JUSTIN!" sa jag och vände mig om. Mina kinder var stekheta.
___________________________________________________________________________________________
Mer imorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0