Kapitel5 - karriären i full fart!

Kates perspektiv

"Vad ska vi göra?" frågade jag.
"Hm.. Jag vet! vi kan sjunga kareoke(stavn?)!"
"Men jag suuuger ju!"
"Spela roll" sa han  och tittade med glittrande ögon på mig. Jag smälte. Mmmmm...
"Kate!?"
"Vaa..? Eh, ojj, ja?"
"Vilken låt vill du sjunga?"
"Ehm.. Ta Coconut tree med Mohombi" sa jag.
Vi började sjunga, och jag vann, men de var ju bara för Justin inte sjöng sitt bästa.
"WoW kate!" sa han.
"Vaad?"
"Du äger ju verkligen på att sjunga!"
"Haha, det säger du bara!".
"Nej, allvarligt, jag tror vi borde prata med Scooter, så kanske du kan sjunga duett med mig på min world tour.
"Neej, det e inte sant!"
"Jooooo". ^^
"nej"
"JOOOO!!"

ring ring

Jag svarade i min telefon.
"Ja, det är Kate?"
"Hejsan, jag ringer från Ellen Degeneres show, och jag undrar om du och Justin Bieber skulle vilja vara med, och bli intervjuade om eran relation."
Hur visste han.. att vi var.. ihop?
"Ehm.. V-Visst, j-ag ska bara p-p-prata med han" sa jag.
"Eh, Justin_?"
"Ja?"
"Nån från Ellen DeGeneres show vill intervjua oss i programmet om våran relation, som han kallar det".
"Hur vet dom... Fyy faan!"
"Vad är det Justin?" Han brukade ALDRIG svära!
"Dom har skickat paparazziz ut och de har tagit kort på mig och dig!"
O'boy...
Jag tog tag i telefonen.
"Ja, vi kommer, när är det?"
"Imorgon klockan ett"
"OK, vi kommer!"
Klick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0