Kapitel4 - Första, riktiga kyssen

Kates perspektiv

Han låg på sin säng, och tröjan hade hasats upp, så man såg hans mage. Yummy..
"Kom och lägg dig bredvid mig" sa han och klappade på andra sidan av sängen, bredvid honom.
Jag gick och la mig bredvid honom.
Han tittade på mig, och jag in i hans. Vi kom närmare och närmare varandra, och till slut kysste han mig. Kyssen var först försiktig och varsam, som om han trodde jag skulle gå sönder som en liten porslinsdocka. Men sen hände det något, som om en gnista i honom tändes, och kyssen blev mer och mer, liksom.. Typ hetsig på nått sätt. Han la sig ovanpå mig, men höll tyngden på armarna och benen, så jag inte skulle få hela vikten på mig. Men jag försökte få honom att lägga sig på mig, medans jag kysste honom. Plötsligt öppnades dörren, och där stog (tror jag) Justins mamma Pattie.
"Vad gör ni?!"
"Mamma" suckade Justin, "kan vi få vara ifred?".
"Justin, jag vill att du kommer ut lite. Jag behöver prata med dig." sa hpn och spände ögonen i honom. O'boy...

Patties perspektiv

"Jag kommer snart" sa han till Kate, och kom ut till mig.
"vad gör du?" jag blev hysterisk på rösten.
"Vad?"
"Var det din tjejkompis som du hämtade? Jag trodde att du menade vänner."
"Vi är vänner, mamma" suckade Justin.
"Men det kanske händer något mer." muttrade jag. Sen tittade jag djupt i Justins ögon.
"Jag vill iallafall inte att ni göt något som ni sen kommer att få ångra" sa jag.
".. Som..?" sa justin och jag kunde se att han retades, bara för att jag inte skulle vara sur. Han var så fin, min lilla pojke.
"Du vet vad jag menar" sa jag och skrattade. Jag gav honom en kram och en puss på kinden.
Justin gick in på sitt rum igen.
"Kenny?"
"Ja, Pattie?" Kenny kom in i rummet.
"Middagen är färdig om ca en halvimme. Kan du åka och hämta scooter?"

_________________________________________________________________________________________
Meer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0