Kapitel2 - Andra mötet

Kates perspektiv

kära dagbok,

igår hände det som jag aldrig skulle hända! JAG TRÄFFADE JUSTIN BIEBER!
Han krockade i mig och sen bjöd han mig på en coca cola och sen tog han mig i handen, när vi skulle gömma oss för några papparazizz. Gud, vad hans liv måste vara jobbigt! Han
hade lagt in sitt nummer i min telefon, så jag funderar på att ringa honom.
förut HATADE jag JustinBieber! Det är hemskt att jag gjorde det alltså! 
Datum: 16/5-2011 kram Kate :)

Jag stängde igen min snart utskrivna dagbok, låste det lilla låset, gömde nyckeln och ställde den i bokhyllan. Jag slängde mig på sängen, och helt plötsligt börjar min mobil vibrera och pipa. 
Jag fällde upp telefonen. DET VAR FRÅN JUSTIN! 

Hej Kate. Saknar dig även om vi bara träffades ganska hastigt. Du är verkligen speciell. 
Skulle du vilja träffas idag? 
xxx JB

Jag andades häftigt. HAN VILLE TRÄFFA MIG IGEN!
Jag måste svara, tänkte jag.  
Nytt meddelande... *klick*

hej Justin. Saknar dig med! Skulle mer än gärna vilja träffa dig idag. Vilken tid?
xxx Kate

Svara, svara SVARA, Tänkte jag.

pling

Nu? Saknar dig, vill att du ska vara hos mig. Jag kan komma och hämta dig så kan vi vara hemma hos mig om du vill?
xxx JB

_______________________________________________________________________________________

mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0